Pusu 49. Memati Bulut ve Fuat dialogları

kurtlar vadisi pusu 49. bölüm memati bulut ve fuat tamer tataroğlu arasında geçen komik diyaloglar.Aslında fuat ile mematikarşı karşıya gelseydi dahkomik bir sahne olacaktı. Benim hatırladığım ikilinin bir sahnesi vardı fuatın kaçırıldı zaman fuat mematiye nereye gidiyoruz diye soruyordu mematinin cevabı yemeğe🙂

ardini oxuyun . . .

Fuat : bunların gazetesi 2 güne batar baksana nasıl kalitesiz kağıta basmışlar.

Memati arıyor..

Bulut : işte şimdi ben yandım..

Memati: bulut nerdesin

Bulut : Biraz rahatsızım ortak

Memati : iyi o zaman ünvanı söyle de gelip iyleştiriyim

Bulut : Fuat bey bu oralar ortalıkta fazla görükmeseniz,hatta mümkünse güneş gözlüyü takın da gezin


……………………………………………………………………
Memati : Ortak çağır Fuatı konuşucam

Bulut : Ortak ben 30 senedir anlaşamadım Fuatla sen nasıl konuşucaksın

Polat : Nerdesin memati ?

Memati : Bulutun yanındayım Usta

Polat : Ne yapıyorsun orda

Memati : Bizim ortaklık işlerini konuşuyoruz Usta ,şimdi kalkarım

Bir cavab yazın

