Necati Şaşmazın kurdugu yazete.com yayında

YAZETE.COM YAYINDA

Necati Şaşmaz’ın kurduğu yazete.com yayın hayatına başladı. İnternet dünyasında heyecan yaratan yazete.com basın tarihinde birer “ilk” olma özelliğine sahip köşeleriyle okurların karşısına çıktı.

Anlık haber veren bir internet gazetesi olan yazete.com, uzman kişiler yönetiminde; ekonomiden politikaya, spordan kültür sanata, sağlıktan teknolojiye, modadan sinemaya kadar pek çok konuda zengin bir içeriğe sahip.Ömer Baba’nın gündemi ile tiryakilik yaratacağı sitenin başyazarı ise Kurtlar Vadisi Pusu dizisinin başrol oyuncusu Necati Şaşmaz.

www.yazete.com

7 Cavab to “Necati Şaşmazın kurdugu yazete.com yayında”

  1. süpeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeerrrrrrrrrrrrrrrrrrr

  2. biz necati şaşmazla nasıl muhabbet edecez?

  3. necati şaşmaza hayıllı olsun

  4. merhaba sayın çok saygıdeğer necati ŞAŞMAZ BEN senin çok sıkı takipçinim Hani insanların büyük bir hedefi olur ya Benimde en büyüüüüüük HEDEFİM SENİ GÖRMEK SENİ ÇOOOOOOOOOOOOOOOKKKKK SEVİYORUM SEN HERSEYİN İYİSİNE LAYIKSIN SENİ ÜZENLERE RESTİNİ ÇEKKKKKK İZİN VERRME ONLARIN SENİ ÜZMESİNE

  5. necati sasmaza hayirli olsun

  6. RAMAZAN GÜLER Says:

    merhaba necati şaşmaz, biraz klişe bir söz olacak ama bende senin büyük hayranlarından biriyim, imkansız olduğunu biliyorum ama ben senden yinede rica edecem, seninle tanışmayı o kadar çok istiyorum, annemde seni çok seviyordu, annemi aralığın 8’inde kurban bayramının ilk gününde annemi hastaneye ötürürken kucağımda can verdi. buüne kadar yaşadığım hayat hayat değil, 5 sene önce evlendim (1 kızım oldu, adı eylül derya) eşim beni aldattı, arada kızım var diye tekrar birleştim ama huylu huyunu bırakmıyor işte, eğer seninle tanışabilirsem hayatımın kızımdan sonra en güzel 2 olayını yaşayacağım. eğer istemesende ben senin en büyük hayranlarından biriyim. teşekkür ederim.

Bir cavab yazın

